söndag 12 april 2009



Hej igen!


Har haft lite annat å gjort sen sist så det har int blivit nå updates! Ska försöka sammanfatta alltsom jag kommer ihåg !


Tror jag börjar med Anglingstävling med Svärfar!


Å det gick ju mycket bra, vi fick t.o.m pris för......minsta gädda!!
Vi hade inte tur med varesig fisket eller vädret men trevligt hade vi i allafall!!
Förra lördagen var jag på trav i Eskilstuna, hästen skulle starta men blev sjuk
så det blev ingen start men jag åkte ner ändå, fint väder å bra trav!
Senare på kvällen sladde en kompis från STHLM förbi på lite mat å mängder RÖDVIN....
Det blev en ungdomsfylla helt enkelt å med alla TREVLIGA konsekvenser. NOOOOT!
Jag 35år kompisen 40år.... HALLÅÅÅÅ!! Moget? NÄÄÄ!!
SÖNDAGEN HOPPAR JAG ÖVER...................................
Veckan som varit har innehållit mycket jobb å lite trassel, älskar er båda!
Påskveckan är hektisk på jobbet, riktigt roligt att jobba men klart
att man blir lite sliten men det är det värt!
Ledig , lördag,söndag å måndag, hur ofta är man det??
I fredags fick vi besök av en kompis å hans tjej från Orsa,
blev faktiskt premiärgrillning å riktigt trevligt,drack Pripps Blå 5,2%
å Pripps Blå har jag nog inte druckit sen jag va 16år..... Men det gick ner!
Igår var jag på trav igen i Borlänge, trevligt!! Senare på kvällen hade vi vänner som hade Grillträffar på 3 sidor av stan, Slogåsen, Håksberg å Norsbro å jag blev kvar i soffan....
Nykter dessutom, tror S va runt på 2 av 3 ställen, ryktet går om eventuell fastkörning med bil i Slogåsen! Har inte fått någon riktig info om det då den misstänkte ligger fortfarande en trappa upp å kramar kudden!
Idag är det återigen STRÅLANDE (nåja) väder å jag ingen riktig koll på vad som händer, förhoppningvis får vi besök å övernattande av 4 SKRUBBAR kanske även besök från Slogåsen! Grilla KORV med alla inblandade??
PÅ Torsdag ska jag åka upp till IDRE å träffa en av mina bästa Vänner PER, åka skoter å kolla på ÄLVDALENS STOLTHET LARZ-KRISTERZ å SCOTTS!!
UNDERBART SKÖNT I IDRE!
Nä nu ska jag göra FRUKOST till min KÄRA SAMBO!!
HA EN FORTSATT TREVLIG PÅSK!!!
// PeKå!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. GLAD PÅSK! Tack för att ni finns! :D

    SvaraRadera
  2. Låter som ni haft en riktigt trevlig helg=) Kramar till er från oss på faluvägen!!!

    SvaraRadera