tisdag 24 mars 2009

Tisdag!!!!

HEJ IGEN!!

Gått en vecka sen sist å har hunnit med en hel del!

ONSDAG: Lämnade av Världens Bästa ALBA till
brorsans tjej i STHLM, tråkigt för mej å S men
säkert skönt för ALBA som dagen efter skulle
flyga ner till brorsan i Barcelona! Sen åkte jag
till Solvalla och kollade på Premier League när
han sprang, blev störd till galopp... Inga pengar
denna gång, men Björn va GRYMT NÖJD med
hästen så få se vart vi startar nästa gång!
TORSDAG: Pizza SLOGÅSEN hos T,R,M&M!
MKT TREVLIGT!!
FREDAG: Packning inför kryssningen, tror jag
fick med allt.....
LÖRDAG: Jobbade tills 11,30 sen vid 12 bar det
av mot STHLM igen... TREVLIGT GÄNG!! I
våran bil, Jonas,Janne,Anna,Sofia & Jag! Sofia
var DJ å det blev ARvingarna å ARVINGARNA
å ArViNgArNa sen mitt UPP i ALLT kom LITTLE
GERHARD med DEN SISTE MOHIKANEN....... Första
stoppet blev i Västerås, sen HUMMELSTA vidare till
STHLMS C-Station för förstärkning av Jimmy. Till
SILJA terminalen å leta PARKERINGAR...GRRRR.
Till slut hitta vi grymma p-platser som dessutom va
GRATIS... MOT BAREN I TERMINALEN!!!
På båten till TAXFREE sen spanade vi runt på båten,
kändis1 D-FLEX Kändis2 Katrin Zytomierska (hon som
låg med ALEX SCHULMAN förut). Tjejerna hittade på
E.M.D å fick autografer, skivor å kramar!!!! Dom var
som barn på julafton när dom kom tillbaks! KUL!!!
Efter det snurrade jag runt på båten och gick till hytten
23,30 tror jag klockan va (PARTYBROMS,GAMMALGUBBE)

SÖNDAGEN började med Frukost, när vi kom dit satt
Casanova-Jonas, Snygg-Anna & Sabotage-Janne å käka,
dom va nog lite yra i mössorna fortfarande, fick höra
roliga saker som hänt, FINA TÄNDER, missade Discon
å nått om någon EFTERFEST som (?) inte hitta tror jag
det va! Sen flöt (FYNDIGT VA??) dagen riktigt fort, 18,15
va vi tillbaks i STHLM! Resan hem gick så där, SIGTUNA ?
va i allafall fint!! Sofia satt med GPS`n i handen å vi visste
inte riktigt vart vi va! Men till HUMMELSTA kom vi till slut,
fika sen mot LUDVIKA!!!
TILL ALLA INBLANDADE: TACK FÖR EN TREVLIG&ROLIG RESA!!

ONSDAG: Hämta M & P som kommer hem från OMAN!!

FREDAG: Eventuellt Hockey...... S ska på ARVINGARNA!

LÖRDAG: Anglingstävling med Peter Popnit!

LIFE GOES ON!!

Ha En Underbar Vecka!!

PeKå!!!!

1 kommentar:

  1. Tack själv för en mycket trevlig resa, måste göras om=)

    SvaraRadera