tisdag 19 maj 2009

TisdagKväll!!

Jaha å här har det inte hänt nått på länge....

Har varit JOBBIGT EN LÄNGRE TID, har därför inte
orkat engagerat mej med bloggen. Kanske skulle
skrivit av mej lite tankar och funderingar men
jag är ÖVERTYGAD om att det inte blivit något
bättre, i allafall inte med mina relationer till en
VISS person som stått mej NÄRA!!
Nog om detta, vi har vänt blad i våran "bok"
och det tycker jag är skönt!

Annars har det inte hänt så mycket är mest JOBB, JOBB och
JOBB! Har hunnit med att fixa lite här hemma i trädgården,
klippt gräs, plockat fram grillen å köpt nya trädgårdsmöbler!
Umgåtts en hel del med David och hans 2 SOLSTRÅLAR även en del med SLOGÅSMAFFIAN!

Melodifestivalen som avgjordes i Lördags övervakade jag tillsammans med Tessa & Råååger (50% av slogåsmaffian)! T blev hes för att hon sjöng med så mycket i låtarna och sen bestämde jag och R att Rååger skulle ställa upp nästa år, alltid bra med en JOKER!
Tessa tog då kontakt med S (inte Säters Sjukhus om nu nån trodde det) utan min underbara sambo Sofia som va på klassåterträff och fråga hur hon kunde vara så taskig å lämna henne ensam med 2 NÖTTER!!!
Hehehee, tyckte inte vi va sånna men det klart det kom väl en eller flera kommentarer om lättklädda tjejer och vilka kläder dom hade o.s.v så det va väl inte konstigt att hon började fundera........

Ja justja Råger lekte kirurg å både sprätta å sydde, blev galant!!

Onsdag tror jag det blir Grillning och några Butt med Goda Vänner!

Ledig dag Torsdag. Va faan ska vi hitta på dådå?

Fredag jobb....

Lördag upp till skogen med jaktlaget och bygga broar å annat
som måste göras inför hösten! Dop för Melvin får se om jag hinner dit, så tråkigt om jag missar det!
Sen 70-års kalas på kvällen, beror på hur sliten jag är efter dagens övningar!

Hoppas alla ni som är slitna, hängiga och sjuka kommer igenom erat å blir pigga, glada å friska fort som bara den!

Speciellt en FRISKhälsning till KÄRA TRÄZ!!
KRYA PÅ DEJ KRAMAR FRÅN OSS PÅ HÖGBERGET!
Å PUSS MED MUNSKYDD!!


BYE BYE!!

PEKÅ THE ONE AND ONLY!






2 kommentarer:

  1. Jaadu,det har varit en jobbig period ett tag nu! :-/
    Men du ska se att det bara blir bättre!!
    Tack så mycket för hälsningen! Ni är guld värda! Många kramar tillbaba o en puss med munskydd! ;-)

    SvaraRadera
  2. Kul att se dig tillbaka på bloggen =) Me like!! Hoppas allt är bra med er!! KRAMAR från oss!!

    SvaraRadera